Sharp LC-40LE700E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-40LE700E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

oga 01-06-2010
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Gewoon een toestel met het scherpste beeld. Het enige dat ik mij afvraag is Sharp zegt dat het toestel 100 hertz is terwijl mijn toestel 50 hertz aangeeft, hoe kan dit?Het geluid is wat minder maar heb het geluid van de tv eenvoudig aangesloten op mijn muziekboxen geeft een uitstekend geluid.

RikjeJ 05-03-2010
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Prima Beeld, heeft wel de nodige afstelling nodig.

Geluid is vrij beroerd te noemen, maar dat heb ik niet zwaar laten wegen. Dit is immers bij veel platte tv's het geval.

Menu's zijn uitgebreid en eenvoudig te bedienen.
Voldoende aansluiting aanwezig.

HJdH 24-01-2010
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Ik heb de Sharp LC40LE700 nu een paar dagen in bezit en ben zeer tevreden.
Alle opties doen het. Mooi beeld.
Gebruik het toestel voor
1) TV kijken,
2) videoopnamen bekijken die ik heb gemaakt met mijn Sony HC1 HD videocamers (prachtig scherp beeld) en
3) als PC monitor. Met behulp van mijn Toshiba NB200 netbook kan ik via het daadloos netwerk Youtube en Vimeo films bekijken en met VLC player mijn videofiles *.avi op de externe harde schijf bekijken. Gaat allemaal prima. Met UPC HD TV decoder/recorder(CISCO 8485dvb) heel klein synchronisatie verschil met het geluid wanneer ik met de optische kabel van de decoder naar mijn versterker het geluid beluister. Het is echter niet storend.
Kleuren moeten wel worden bijgesteld. Het inregelen is echter niet moeilijk.
Hopenlijk blijft alles goed gaan.

houwe178 29-11-2009
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Deze TV een paar weken in bezit. Beeld is geweldig!
Voor mij eenvoudig te bedienen met veel mogelijkheden.Je moet natuurlijk wel even de gebruiksaanwijzing lezen.In veel TV zaken genoemd voor zijn fantastisch beeld. Het zwart is is ook echt zwart. zwart.Vormgeving is prima verzorgt. Deze televisie met full led is echt een aanrader.
We genieten elke dag van deze televisie!

GHS 15-11-2009
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Deze Full LED-T.V. heb ik een week in mijn bezit. De beelden die ik heb kunnen zien zijn heel erg goed. Ik heb gewacht op dit model. Probleem is evenwel de combinatie met een CI+-kaart van Ziggo. Enige goede match lukt op dit moment nog niet, zodat alleen Nederland 1 kan worden weergegeven (!). Ik vind het bizar en te wijten aan Ziggo dat een dergelijke top-T.V. van Sharp niet matcht met het digitale signaal van Ziggo. Het is des te opmerkelijker dat Ziggo met andere merken kennelijk afspraken heeft gemaakt waardoor de CI+-card op TV's van die andere merken wel werkt. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ziggo zelf geeft als oplossing aan: schaf maar een externe digitale decoder aan. Oftewel: je redt je er maar mee. Maar dit is een dure oplossing en zou niet nodig moeten zijn, omdat de Sharp zelf een digitale ontvanger heeft. Wat rechtvaardigt de opstelling van Ziggo? Ik weet het in elk geval niet. Het zou toch goed zijn als eens onderzoek wordt verricht naar deze praktijk bij Ziggo, temeer Ziggo in Noord Nederland vrijwel de enige aanbieder is van een digitaal TV-signaal met een voortreffelijke kwaliteit. Ongetwijfeld zal Ziggo met de beschuldigende vinger wijzen naar Sharp, maar voor zover ik weet zijn er nog vele andere merken die niet matchen met de CI+-card van Ziggo. Ik vermoed evenwel dat velen met dezelfde problemen zitten.

primastar 14-11-2009
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Niet tevreden over de 40le700, lip sycronisatie blijkt niet te verhelpen.
Wij vinden het dermate storend, dat we de tv ingeruild hebben bij mm voor de philips 40pfl9664 H. Goede service en begeleiding in dit gehele proces van mm groningen gekregen. LCD LED is nog niet optimaal Beeld uitstekend, geluid uitstekend.
Echter niet op elkaar afgestemd. Ga terug naar lcd, dan maar iets minder milieubewust

vanadium 04-11-2009
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Deze tv van de week opgehangen in de slaapkamer. Na uitgebreid de Samsung led serie en de Sony Z serie te hebben bekeken sprong deze qua beeldkwaliteit er bovenuit. De beide andere tv's hebben wel extra toeters en bellen maar mij gaat het om de kwaliteit van het scherm.

Het beeld kan je bijna vergelijken met een goede plasma-tv qua zwartwaardes en kleurechtheid. En deze tv heeft ook nog een vriendelijk prijskaartje. Dat deze tv geen CI+ heeft is jammer. De AB vind ik ook niet gewelg maar ik gebruik toch de Humax HD-decoder. Al met al zeker geen miskoop en ook nog 3 jaar garantie.

Johan_S 26-10-2009
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Inmiddels enkele weken in het bezit van deze TV. Hadden hiervoor ook al een Sharp LCD TV, en die beviel goed. Ook dit toestel is erg logisch van bediening. Zo kun je per ingang de instellingen regelen en houdt hij die vast. Toestel is aangesloten op de kabel (UPC), een satellietontvanger, een XBOX360 en een harddisk recorder. Eigenlijk bevalt het allemaal prima, zeker het beeld op de XBOX. Mooie kleuren, rustig beeld, zeer uitgebreid menu om alles in te stellen. Wij kunnen niet anders dan deze TV van harte aanbevelen. Nog een mooi toestel ook! En 3 jaar garantie.

Soetjemeer 07-09-2009
Geschreven voor: Sharp LC-40LE700E

Ik heb dit toestel afgelopen weekend voor een vriend van mij geinstalleerd. Nu moet ik zeggen dat ik er niet echt heel erg van onder de indruk ben. Ik vind het nog best veel geld voor wat je er voor krijgt. Beeldkwaliteit is niet wat ik er van had verwacht. Op een Full HD Blu ray was het beeld nog steeds niet super strak. Ik mis op 1 of andere manier de scherpte in het beeld. Blu Ray speler (Samsung BD3600) aangesloten met een goede HDMI kabel van monster, dus hier ligt het niet aan. Ook de snelle beelden verwerkt het scherm niet goed, je ziet bijvoorbeeld een lichte streep achter de tennisbal. Een soort vallende ster idee. Ook mis ik op dit toestel de Mediatoepassingen. Zelf heb ik de Samsung 32B7020, hier kan ik draadloos foto's, films en muziek afspelen vanaf mijn PC op mijn tv. Ook kan heeft de Samsung USB2.0 Movie waardoor je film bestanden vanaf een flash geheugen of zelf harde schijf op het scherm afspeeld. Ik mis deze toepassingen bij de Sharp. Het geluid van de LE700 is wel best goed. Al met al is Sharp er nog steeds niet met dit toestel.